עיצוב דוחות אחריות תאגידית ESG, עיצוב דוחות סביבי חברה וממשל, עיצוב דוח

עיצוב דוחות אחריות תאגידית ESG

להתרשמות ולצפייה בדוחות המעוצבים המלאים:

דוח חברת אקונרג'י Econergy לשנת 2023 >>

דוח חברת אופיסי אנרגיה OPC Energy לשנת 2022 >>

דוח חברת ג'י סיטי G-city לשנת 2022 >>

דוח חברת אפספלייר AppsFlyer לשנת 2022 >>


תחום האחריות הסביבתית, החברתית והתאגידית (ESG) תפס בשנים האחרונות תאוצה בארץ ובעולם, הן בקרב החברות הציבוריות והן בקרב המשקיעים המתייחסים כיום בהשקעותיהם, גם לנושא חשוב זה.

דוח אחריות תאגידית מהווה כלי ניהולי ואמצעי לקיום קשר שקוף וישיר עם מחזיקי העניין של החברה העסקית. הדוח סוקר את פעילותה וביצועיה של החברה ביחס לתחומים וסוגיות בעולמות התוכן של חברה, סביבה וממשל תאגידי (ESG) על פי מסגרת ברורה של מדדים הנכללים בתקן של יוזמת הדיווח העולמית (GRI). על פי תקן זה, המקובל ומוכר בכל העולם, מדווחות 86% מבין 500 החברות הגדולות והמובילות בעולם. התקן מאפשר לבחון את ביצועיו של הארגון ביחס לתקופה נתונה, ולהשוות את התנהלותו ואת רמת השקיפות שלו ביחס לחברות אחרות בסקטור בו הוא פועל.

הדיווח החברתי מהווה כלי ניהולי, זאת באמצעות תמונת המצב הארגונית שהוא מספק, המאפשרת תיעדוף וקבלת החלטות על בסיס הביצועים הקיימים, לצד קביעת יעדים להמשך. כמו כן הדוח מספק לחברה העסקית פלטפורמה להציג את הסיפור הארגוני שלה ולתקשר את תפיסת הקיימות והניהול האחראי, עבור מחזיקי עניין בתוך ומחוץ לארגון.

לסטודיו 7 עיצוב ומיתוג ניסיון רב בעבודה עם חברות ציבוריות ואנו מעצבים דוחות אימפקט ואחריות תאגידית כחלק ממענה רחב הכולל עיצוב דוחות כספיים ומצגות משקיעים.

דילוג לתוכן